lördag 20 maj 2017

Kalle kom hit i dag!

Jag laga god sallad med vinäger. Jag hade satt på mig make up och kläder. Sen blev här god frittata. Satt dit morötter, selleri, lök, potatis och två hönsbröst. Jag satt dit sju ägg och sen ostsmulor. 

Kalle kom. Vi satte oss i soffan. Jag och Kalle fick whisky och goda nötter och Monsieur fick en Beehive. Vi satt där väl ganska länge och Kalle öppna sitt paket med en bok. Sen gick vi till bordet och där fick vi god frittata. Med vin och sallad. Monsieur fick säkert en öl. Vi fick två portioner.

Sen satte vi oss i soffan och fick mera vin och sen berätta Kalle att han skulle med en grabb och jumppa från Stupido Records. Jag hade köpt jätte massor därifrån.

Sen gick han hem och han tacka för en jätte trevlig middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar