tisdag 16 maj 2017

Onsdag

i dag. Jag satt make up och förde två kuvert som jag sku föra till postlådan. Sen for jag iväg med en buss och sen bytte jag till en metro. Kalle ringde. Han han hade fått 300€ av mej. 

Sen gick jag till The Ounce och köpte där Orientin Ruusu vihreä tee. Sen gick jag till Stockmann och köpte Nivea som hette Eye cream som kosta 17€.

Sen gick jag till nedre våningen och köpte bröd och skinka och REKO. Sen gick jag via en Fazer och åt god glass där. Riktigt gott!

Jag kom hem och börja med frittan: potis, selleri, morötter, lök och två korvar. Sen satt jag 6 ägg. Vi åt här i vardagsrummet med sallad. Jag fick väl vin.

Sen såg vi på Ville Haapasalo och sen tog jag bort min make up och sen gick jag och sova. Undrar när Monsieur kom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar