tisdag 20 juni 2017

I dag var det lördag

Jag satt make up och kläder på mig. For via Nista. Sen gick jag till skolan och hängde upp mina smycken. Sen köpte jag en stor fin smörgås och kaffe. Där satt Ysse och Stina och Sture och Boje och Anki och en flicka. Sen fick jag en flaska. Den var god. Och winer. Sen tog jag en massa blommor som jag betala för. 

Jag promenera genom skogen. Kom hem. Rodde. Tvätta mitt hår. Sen tvätta jag krukorna och satt blommorna i dem. 


                                                            Mirris grav.
                                                               På trappan.
                                                             På hyllan.

 På andra hyllan.

Monsieur stekte laxen på grillen och hade många fina pinnar med en massa saker på. Han fick öl och jag fick vin. Vad månne vi gjorde sen? Jag diska och tog bort min make up och gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar