måndag 5 juni 2017

Jag steg upp

klockan 07. Jag duka och koka två pannor kaffe. Hela bordet var fint. Först kom Aron upp klockan åtta och sen kom Caro och Amanda opp klockan nio. Vi åt här säkert i någon timme. 

Sen bytte jag en ny duk till bordet. Sen gick jag ut.  Jag bytte stenar och sen tog jag bort alla saker från den långa rabatten. Jag kratta och där blev jätte massor fina saker.

Sen gick Caro in och laga fina saker på spett. Hon satt dit rödlök, och paprika och två champinjoner. Monsieur satt på fisken och jag laga potisen och gräddfil. Också sallad. Barnen hade fått gröt på dagen och nu fick dom makaroner. 

Vi satte oss till bords och Monsieur fick öl och Caro och jag fick rose´.  Vi åt ganska länge. Fick två portioner till. 

Sen somna väl Amnada i soffan med sin mamma. Sen gick dom väl ner med Aron. Jag diska. Gick och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar