tisdag 20 juni 2017

Kalle

blev över natten. Jag steg upp 7.30 och bädda sängen och gick i duschen. 

Här blev gott kaffe och ägg och jugurt och bröd och pålägg. Kalle steg väl upp klockan 11.00.
Han fick god jugurt och bröd och kaffe och satt i soffan. Också ägg. 

Kalle gick i duschen och han tala väl med Saara. Sen for han till ett gym och han sa sen att han kommer hit, men jag sa att han inte skulle komma. 

Jag diska här allting och sen tog jag bort lakanen från hans säng och bädda. Sen tog jag mina stavar och gick till verkstaden och satt den i en silversak och satt den runt min hals. Gick runt Kottby.

Titta på nånting hemskt som hänt i London. Jag fick pasta och två bitar lax och citronpesto och ostsmulor. Och vin. 

Sen diska jag och sen gick jag och sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar