tisdag 20 juni 2017

Lördag

i dag! 

Sen kom Caro och Amanda och Aron hit. Det var ju roligt! Aron hade fått ett fint betyg. Dom var nu här säkert en och en halvtimme. Dom fick goda bröd. Caro fick gott kaffe. Sen for dom...

Sen putsa jag skåpet i hörnet och alla flaskor som hade damm på och ställningen och sen det där i andra hörnet. Sen gick jag här omkring och torka damm och sen bytte jag till en bättre klänning som också var fin.

Sjukt fin!

Kalle kom! Vi fick whisky i köket och jag laga sallad och han stekte fisken och satt sallad i ugnen. Och en massa annat. Sen satte vi oss till bords och här blev så god mat. Kalle fick två portioner och jag fick två portioner. Och vin.

Sen diska jag och sen titta vi på en film som hette There will be Blood. Sen bädda jag åt honom och sen gick jag och sova. Han skulle väl ännu titta på någå typer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar