tisdag 14 november 2017

Söndag!

Jag gick i duschen och sen vakna Monsieur och Kalle och Caro. Dom hadde fina sängar. Sen gick dom också  dushen. Jag satt på mig make up. Sen gick vi ner för där fick man god mat! Jättegott! Vi fick massor.

  Här min goda mat!

Och här en efterrätt!

Sen gick vi till ett torn. Det var stängt! Sen fota Monsieur mig framför ett fint ställe. Sen gick vi och titta på kanoner och barnen via ett annat ställe och vi gick via ett nytt ställe. 

Där fanns massor goda saker.  Monsieur hämta åt mig. Sen gick vi efter våra saker. Det tog ganska lång tid. Sen kom tåget och vi sku gå dit och få våra platser. Tåget tog en och en halv timme. Kalle for i väg och Caro kom hit. Hon tog cykeln...

Jag laga pasta här och det blev goda burkar med Thai och Kaju kontakta Monsiur. 
Jag tog bort min make up och sen gick vi och sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar