tisdag 14 november 2017

Villmanstrandresan!

Vi vakna klockan 05. Caro kom ner. Vi tog bussen. Kalle kom med tåget. Vi fick Kaffe och goda saker. Tåget tog en och en halvtimme. Jag fick en tröja som var grå och vantar och en stor fin halsduk.  Från H&M. Vi fick god mat och kaffe!

 Här en fin sak som vad den nu hette.
 Här det fina Villmanstrandhuset.

 Här Caro, Kalle och Monsieur.

 Jag!

 Monsieur utanför sitt hus!

Vi for sen runt där i flera timmar. Sen kom vi hem via Alko och köpte två påsar chips. Vi åt på vårt rum. 

Sen gick vi till ett ställe. Monsieur fick en svart öl och vi andra fick rödvin och Caro och jag fick nånting gott! Sen fick vi goda saker. Kalle fick glass och jag fick nånting konstigt... Sen betala vi.

Vi kom hem och jag tog bort min make up och sen gick vi och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar